Kde právě jste?
Péče o zákazníky » Podejte reklamaci
Reklamace platby (péče o koncové zákazníky)
Pro podání reklamace máte tyto možnosti:
- vyplňte tento formulář
- emailem na support@xpay.cz
- na telefonním čísle +420 702 180 840 (v pracovní dny 10 - 18 hodin)
Před psaním emailu, telefonováním nebo vyplněním formuláře se, prosím, podívejte do Často hledaných dotazů. Váš problém již byl možná vyřešen dříve.
Vítejte
Vítáme Vás na stránce péče o koncové zákazníky platebního systému Xpay.CZ.Máte-li jakýkoli problém s platbou přes Xpay, jsme připraveni jej co nejrychleji vyřešit. Než nás budete kontaktovat - ať již formulářem nebo telefonicky - přečtěte si prosím často kladené dotazy. Průběžně zde shromažďujeme nejběžnější příklady Vašich problémů a jejich řešení. Možná, že během chvíle vyřeší i Váš problém či zodpoví Váš dotaz. Pokud Vám přesto tato stránka nepomůže, neváhejte nás kontaktovat.