Přihlášení:
DE CZ EN Přepněte na jiný jazyk:  
Kde právě jste?  Péče o zákazníky » ČKD

Často Kladené Dotazy (péče o koncové zákazníky)

 
 
Jsem v zahraničí, ale mám SIMkartu českého operátora. Mohu platit pomocí SMS?
Je nám líto. Platbu pomocí PR SMS lze provést jen v Česku, Polsku a na Slovensku a to jen v síti operátora jehož SIMkartu máte v telefonu.

Poslal jsem SMS zprávu, ale v odpovědi mi nepřišlo žádné heslo, ale text "Pro tento kod nemame zadny zaznam"...
Text Vámi zaslané SMS měl bohužel chybný formá. Zkontrolujte prosím odeslanou SMS a případně nás kontaktujte formulářem na těchto stránkách.

Nedávno jsem převedl své telefonní číslo k jinému operátorovi a na odeslanou SMS mi nepřišla žádná odpověď...
Zavolejte na infolinku operátora a nechte si ověřit, že byl převod čísla dokončen úspěšně i pro službu SMS se zvýšeným tarifem.

Mým operátorem je O2 a na odeslanou SMS mi i přes správné tel. číslo mi nepřišla žádna odpověď...
Zavolejte na infolinku operátora a zkontrolujte si, zda-li máte aktivované SMS se zvýšeným tarifem (PR SMS).

Mám firemní telefon a i přes to, že vše dělám správně, nepřišla mi žádná odpověď.
Zkontrolujte si u operátora zda-li nemáte tyto placené služby blokovány. Některé firmy k takovýmto blokacím přistupují ve snaze snížit telefonní náklady na zaměstnance.

Heslo jsem SMS zprávou obdržel zcela v pořádku, ale přístup na konkrétní stránku mi nefunguje.
Je nám líto. S takovým problémem Vám nemůžeme pomoci. Obraťte se, prosím, přímo na provozovatele daného serveru. Kontakt na něj by měl být uveden na stránkách, kde jste prováděl platbu.

Jak vás mohu kontaktovat?
Nejúčinější je nás kontaktovat formulářem, jelikož Váš dotaz či problém okamžitě vyřešíme a obratem Vám budeme psat či telefonovat. Pokud raději řešíte vše po telefonu, můžete nám volat na číslo +420 702 180 840, avšak jen v pracovní dny od 10 do 18 hodin. Jelikož řešení konkrétního problému může trvat i 20 minut, připravte se na delší telefonát.
V každém případě si však nejdříve připravte detailní informace o platbě a nejlépe i přesný čas platby a nezapomeňte nám sdělit Vaše kontaktní údaje!

Jak mohu kontaktovat provozovatele stránek, kde jsem platil?
Na stránkách, kde jste prováděl platbu by měl být uvedený kontakt na provozovatele. Pokud není, neváhejte kontaktovat nás tímto formulářem.